banner-image

NIE USTAJEMY W DĄŻENIACH, ABY ZAPEWNIĆ DZIECIOM JAK NAJLEPSZY ROZWÓJ

Do pracy z dziećmi podchodzą z pasją bezustannie wychodząc naprzeciw potrzebom swoich wychowanków. Nasi pracownicy nie ustają w dążeniach, aby zapewnić dzieciom jak najlepszy rozwój wychowawczy, edukacyjny i społeczny. Każdego dnia z głową pełną pomysłów dbają o prawidłowy rozwój oraz wychowanie naszych przedszkolaków. W każdej grupie wiekowej nad edukacją oraz bezpieczeństwem dzieci czuwa dwóch nauczycieli.

DYREKTOR

MONIKA TARASIUK

Zaliczam się do ludzi, którzy uwielbiają pracować, a jak mówi chińskie przysłowie „Jeśli człowiek wykonuje pracę, którą kocha, nie przepracuje w życiu ani chwili”. Kilka lat pracy w Domu Dziecka, Przedszkolu nauczyło mnie czerpania z kontaktu z dziećmi prawdziwej radości i satysfakcji. Z wykształcenia jestem pedagogiem, nauczycielem wychowania przedszkolnego oraz pedagogiem specjalnym.
Ukończyłam Policealne Studium Administracyjno – Handlowe w Warszawie, następnie Studia magisterskie na Akademii Podlaskiej w Siedlcach na kierunku pedagogika opiekuńczo – wychowawcza, studia podyplomowe wychowanie przedszkolne , liczne szkolenia i kursy w zakresie prowadzenia przedszkola.
Od 2013r kiedy powstał oddział integracyjny w naszym przedszkolu bardzo intensywnie szkolę się odnośnie pracy z dziećmi posiadającymi deficyty. Ukończyłam Kurs kwalifikacyjny Oligofrenopedagogika, Wczesne wspomaganie rozwoju dzieci autystycznych oraz z zespołem Aspergera. Studia podyplomowe w Wyższej Szkole Szczecińskiej Collegium Balticum w zakresie Oligofrenopedagogika i kształcenie integracyjne, kolejne studia Edukacja, wspomaganie i rehabilitacja osób z autyzmem i zesp. Aspergera, następnie kierunek: Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka. Ostatnio w kwestii aktualizacji wiedzy ukończyłam kurs kwalifikacyjny z zakresu Zarzadzania Oświaty w Siedlcach.
Prywatnie jestem mamą Filipa, Marcelka oraz Olusia.

Nauczyciele

ELŻBIETA OSIŃSKA

NAUCZYCIEL WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO

Absolwentka studiów magisterskich ukończonych w Wyższej Szkole Humanistyczno – Ekonomicznej w Łodzi, studiów podyplomowych na kierunku Edukacja i rehabilitacja osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Poszerzam swoje kwalifikacje o liczne szkolenia i kursy. Od zawsze praca z dziećmi sprawia mi wielką satysfakcję. Uwielbiam w dzieciach ich ciągłą chęć odkrywania świata, w czym staram się im pomóc jak tylko potrafię. Każdy dzień dla mnie to wyzwanie, a uśmiech dziecka to największa nagroda.

MARZENA SKWAREK

NAUCZYCIEL WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO

Absolwentka studiów magisterskich ukończonych na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, specjalność pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna z kierunkiem Pedagogika (studia magisterskie). Poszerza swoje kwalifikacje o liczne szkolenia oraz studia podyplomowe ze specjalnością Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną. Nie ma nic cenniejszego niż szczęście i radość moich podopiecznych, dlatego moim podstawowym celem w pracy z maluszkami jest stworzenie atmosfery pełnej ciepła, radości, otwartości i poczucia bezpieczeństwa. Pracując z dziećmi kieruje się zasadą, że edukacja przez zabawę przynosi same najlepsze efekty i wspaniałe wspomnienia. Dziecięca ciekawość i chęć do pracy motywuje mnie do kreatywnego działania, podejmowania nowych wyzwań i ciągłego kształcenia się.

WIOLETTA MATYKA

NAUCZYCIEL WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO

 Absolwentka studiów magisterskich na Uniwersytecie Przyrodniczo-Humanistycznym w Siedlcach na kierunku Edukacja wczesnoszkolna z wychowaniem przedszkolnym. W swojej pracy przede wszystkim staram się kierować dobrem dziecka. Łatwość nawiązywania kontaktów z dziećmi jest kluczowa w tym zawodzie. Empatia, wrażliwość, kreatywność, cierpliwość, wytrwałość oraz pozytywne nastawienie. Moją największą pasją jest muzyka. Obcowanie dzieci przedszkolnych z muzyką wpływa na poruszanie wszystkich możliwości poznawczych dziecka, dlatego staram się wdrażać jej jak najwięcej.

ANETA RZYMOWSKA – BARAN

NAUCZYCIEL WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO, OLIGOFRENOPEDAGOG

Absolwentka Studiów Licencjackich na kierunku Pedagogika opiekuńczo – wychowawcza z terapią pedagogiczną, oraz studiów magisterskich na kierunku Pedagogika – Profilaktyka społeczna na UPH w Siedlcach.
Studia podyplomowe w zakresie Edukacji elementarnej – wychowanie przedszkolne i nauczanie wczesnoszkolne. Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną oraz Edukacja i rewalidacja osób ze spektrum autyzmu.
Punktem wyjścia w moich relacjach z dziećmi jest zbudowanie atmosfery zaufania i bezpieczeństwa, która jest wstępem do pracy nad wszechstronnym rozwojem dziecka.

KAROLINA KRAWCZYK

NAUCZYCIEL WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO LOGOPEDA

Absolwentka studiów pedagogicznych I stopnia na kierunku pedagogika opiekuńczo-wychowawcza oraz II stopnia na kierunku pedagogika specjalna ukończonych na Uniwersytecie Marii Curie- Skłodowskiej w Lublinie. Ukończyłam również studia podyplomowe na kierunku logopedia w Wyższej Szkole Nauk Pedagogicznych w Warszawie. Według mnie współpraca z dzieckiem polega na wprowadzeniu go w nowy, fascynujący świat oraz pobudzeniu do działania i myślenia w sposób kreatywny i nieszablonowy.  

OLGA STOLARCZYK

NAUCZYCIEL WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO,

Jestem absolwentką studiów magisterskich na Uniwersytecie Przyrodniczo-Humanistycznym w Siedlcach, na kierunku Edukacja wczesnoszkolna z wychowaniem przedszkolnym. Jestem osobą pogodną i pełną entuzjazmu, dzięki czemu łatwo nawiązuje kontakt z dziećmi. Praca z dziećmi sprawia mi dużo radości i satysfakcji. Podziwiam ich entuzjazm, spontaniczność oraz ciekawość świata. Moim głównym celem jest organizowania miejsca i czasu tak, aby dzieci czuły się bezpiecznie i z chęcią przychodziły do przedszkola oraz wychodziły z niego uśmiechnięte.

SYLWIA KRASUSKA

NAUCZYCIEL WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO,

Jestem absolwentką Uniwersytetu Przyrodniczo- Humanistycznego w Siedlcach. Ukończyłam studia pedagogiczne ze specjalnością Edukacja Wczesnoszkolna z wychowaniem przedszkolnym oraz Studium Pedagogiczne o kierunku Terapia Zajęciowa. Za najważniejszy warunek sukcesu pedagogicznego stawiam poszanowanie godności dziecka jako osoby. Praca z dziećmi to moja pasja, która daje mi mnóstwo satysfakcji. Dzieci inspirują mnie do podejmowania nowych działań. To one umocniły mnie w przekonaniu, czym w zawodowym życiu chce się zajmować. Prywatnie jestem mamą Kuby, Hani i Helenki. Podnoszę swoje kwalifikacje i doskonale umiejętności pedagogiczne uczestnicząc w różnych formach doskonalenia ( szkolenia, kursy, warsztaty). ” Dobry wychowawca, który nie wtłacza a wyzwala, nie ciągnie a wznosi, nie ugniata a kształtuje, nie dyktuje a uczy, nie żąda a zapytuje- przeżyje wraz z dziećmi wiele natchnionych chwil”. Janusz Korczak.

AGNIESZKA GAŁECKA

NAUCZYCIEL WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO, PEDAGOG WIEKU DZIECIĘCEGO, WYCHOWAWCA

Absolwentka studiów magisterskich ukończonych na Uniwersytecie Przyrodniczo- Humanistycznym w Siedlcach, Wydziału Humanistycznego z kierunkiem Pedagogika. Poszerzam swoją wiedzę i kwalifikacje o kursy i szkolenia oraz studia podyplomowe.
„Praca z dziećmi daje mi dużo satysfakcji, energii oraz przyjemności. Priorytetem dla mnie jest wszechstronne poznanie dziecka, które jest indywidualnością i wyjątkowe, zaspokojenie jego potrzeb oraz stworzenie warunków zapewniających mu poczucie bezpieczeństwa i zaufania. Doceniam ich kreatywność i zaangażowanie, motywuję do samodzielności. Bardzo ważna jest dla mnie atmosfera – staram się, by zawsze była pełna ciepła i szacunku. Uśmiech na twarzy maluszków i czynione przez nich postępy są dla mnie najpiękniejszą nagrodą za wykonywaną pracę.”

JUSTYNA PAŚNIKOWSKA

NAUCZYCIEL WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO

Absolwentka studiów magisterskich ukończonych na Uniwersytecie Przyrodniczo-Humanistycznym w Siedlcach, Wydziału Humanistycznego z kierunkiem Pedagogika. Poszerzam swoją wiedzę i kwalifikacje o różnorodne kursy i szkolenia a także studia podyplomowe.
„W swojej pracy kieruje się sercem. Staram się patrzeć na dziecko jak na młodego człowieka, któremu należy się szacunek, poszanowanie jego godności a także zrozumienie. Chciałabym aby każde dziecko, które spotkam było otoczone różnymi formami pracy, pogłębiało swoją wiedze o wszelkie nowinki i ciekawostki świata a także nabyło umiejętności przygotowujące je do szkoły jak, i życia poza murami przedszkola.
Prywatnie jestem zapracowaną mamą Hani i Anielki, wymagającą żoną a także posiadaczką dwóch uroczych piesków shi-tzu.”

ANNA TROCHIM

NAUCZYCIEL WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO

Pedagog specjalny w zakresie pedagogiki terapeutycznej. Absolwentka pedagogiki specjalnej na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie(studia magisterskie). Stale rozwija swój warsztat pracy pedagogicznej. Uczestniczy w licznych szkoleniach, kursach oraz warsztatach udoskonalających pracę nauczyciela. Między innymi studia podyplomowe z Oligofrenopedagogiki na UPH w Siedlcach oraz z Edukacji elementarnej – wychowania przedszkolnego i nauczania wczesnoszkolnego. „Pracę nauczycielki w Przedszkolu „Bajkowy Raj” rozpoczęłam w 2010 roku. Ze spokojem i cierpliwością uważnie staram się obserwować zachowania dzieci i diagnozować ich potrzeby, by móc dostosować do nich odpowiednie środki, metody wychowawcze i rozwijające. Dzięki nim dzieci nabywają wiadomości i umiejętności społeczne. Stają się wrażliwe na potrzeby własne i innych osób, potrafią rozpoznawać i szanują istniejące ograniczenia. A w sytuacjach trudnych starają się zwracać do dorosłych o pomoc.”

EWA GŁUCHOWSKA

NAUCZYCIEL WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO

Absolwentka studiów magisterskich Akademii Podlaskiej -Wydział Zarządzania Ukończone studia podyplomowe: Przygotowanie Pedagogiczne, Edukacja Wczesnoszkolna i Przedszkolna, Edukacja i terapia osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.

Jestem osobą otwartą i uśmiechniętą. Praca z dziećmi daje mi dużo radości i nauczyła mnie patrzeć na świat ich oczami. Uważam, że każde dziecko jest inne i wyjątkowe dlatego towarzysząc im w odkrywaniu świata staram się dać 100% z siebie by każde z nich czuło się dobrze w grupie. Prywatnie jestem mamą trójki wspaniałych dzieci.

Projekt bez nazwy (6)

WERONIKA PIKUŁA

NAUCZYCIEL WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO

NAUCZYCIEL KONTRAKTOWY
Jestem absolwentką Uniwersytetu Przyrodniczo- Humanistycznego w Siedlcach. Ukończyłam studia pedagogiczne ze specjalnością Edukacja wczesnoszkolna z wychowaniem przedszkolnym.
Od pięciu lat pracuję z dziećmi w wieku przedszkolnym. Podnoszę swoje kwalifikacje poprzez udział w warsztatach, szkoleniach, webinarach. Wspieram dzieci w ich wszechstronnym rozwoju. Zależy mi, aby czerpały przyjemność z pobytu w przedszkolu. Chcę zapewnić im przede wszystkim poczucie bezpieczeństwa i zrozumienia. Zależy mi, aby dzieci swobodnie mówiły o swoich problemach i potrzebachNA

Projekt bez nazwy (12)

AGNIESZKA SULEJ

LEKTOR J. ANGIELSKIEGO, PEDAGOG SPECJALNY, NAUCZYCIEL WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO

Absolwentka studiów licencjackich na Uniwersytecie Przyrodniczo-Humanistycznym w Siedlcach, Wydziału Humanistycznego na kierunku Filologia- Rusycystyka z językiem angielskim specjalność nauczycielska oraz studiów magisterskich na kierunku Filologia polska. Poszerza swoje kwalifikacje o liczne szkolenia oraz studia podyplomowe z zakresu Edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej oraz Oligofrenopedagogiki. Praca z dziećmi sprawia mi ogromną satysfakcję,wyzwala radość, zadowolenie i uśmiech. Prowadząc zajęcia dokładam wszelkich starań, aby wszyscy mieli możliwość budowania poczucia własnej wartości i indywidualności, rozwijania swoich zainteresowań i talentów.

Projekt bez nazwy (31)

MAGDALENA WIĄCEK

NAUCZYCIEL JĘZYKA ANGIELSKIEGO

Magister filozofii, nauczyciel języka polskiego jako obcego/ drugiego/ odziedziczonego, nauczyciel języka angielskiego, lektor, native speaker, certyfikowany interpretator. Jestem doświadczonym nauczycielem związanym dotychczas z różnymi placówkami oświatowymi na terenie Londynu. Od lat interesuje mnie zjawisko bilingualizmu u dzieci i dorosłych, jestem pasjonatką dwujęzyczności w kontekście mechanizmów nauki języków obcych. Mojej pracy nauczycielskiej przyświeca następujący cytat myśliciela: „Słyszę i zapominam. Widzę i pamiętam. Robię i rozumiem.”- Konfucjusz

Projekt bez nazwy (3)

MAJA MICHALAK

NAUCZYCIEL WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO

Jestem absolwentką Uniwersytetu w Siedlcach. Ukończyłam studia magisterskie na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna. Moim celem jest budowanie zaufania i pozytywnych relacji z każdym dzieckiem, po to aby stworzyć odpowiednią atmosferę przyjazną uczeniu się i rozwojowi dziecka. Jestem otwarta na nowe metody nauczania i ciągłe doskonalenie się, aby zapewnić najwyższą jakość edukacji moim uczniom.

Projekt bez nazwy (33)

KINGA TOMASZEWSKA

NAUCZYCIEL WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO

Jestem absolwentką studiów magisterskich Uniwersytetu Przyrodniczo – Humanistycznego w Siedlcach. Ukończyłam studia pedagogiczne ze specjalnością Edukacja wczesnoszkolna z wychowaniem przedszkolnym i Edukację wieku dziecięcego. Odbyłam szkolenie w Centrum Terapii i Rozwoju INDYGO w Warszawie „Autyzm i zespół Aspergera – diagnoza i terapia”. W pracy z podopiecznymi najbardziej zależy mi na tym, aby czuły się bezpiecznie, komfortowo oraz miały odpowiednią atmosferę, aby rozwijały się w szacunku, miłości i miały piękne wspomnienia. Jestem osobą otwartą na wszelkie nowości, które pozwalają mi udoskonalać warsztat pracy, empatyczna oraz pogodna, co sprawia, że łatwo nawiązuje kontakt z dziećmi.

Terapeuci

mgr MAGDALENA STOŃ

NEUROLOGOPEDA, TERAPEUTA KARMIENIA, PEDAGOG SPECJALNY, NAUCZYCIEL WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO, OLIGOFRENOPEDAGOG, TERAPEUTA RĘKI, PEDAGOG WCZESNEGO WSPOMAGANIA ROZWOJU, NAUCZYCIEL MIANOWANY

Ukończyła studia na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, uzyskując tytuł magistra na kierunku: Pedagogika rewalidacyjna z edukacją przedszkolną. Kurs kwalifikacyjny z Oligofrenopedagogiki w Warszawskim Centrum Innowacji Edukacyjno – Społecznych i Szkoleń w Warszawie. Studia podyplomowe interdyscyplinarne kwalifikacyjne z zakresu wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie na kierunku: Wczesna Interwencja – pomoc dziecku i rodzinie. Studia podyplomowe na Uniwersytecie Humanistyczno-społecznym SWPS w Warszawiena kierunku: Logopedia i Neurologopedia. Terapeuta AAC (uczestniczyła w licznych kursachz komunikacji alternatywnej i wspomagającej). Terapeuta ręki I i II stopnia ukończone w NODN „Cognitus”. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi, a także osobami dorosłymiz różnymi deficytami rozwojowymi. Chcąc lepiej radzić sobie z wyzwaniami, jakie stawiająw codziennej pracy Pacjenci, stale podnosi swoje kwalifikacje oraz poszukuje nowych metodterapeutycznych. Podczas zajęć udowadnia, że terapia logopedyczna nie musi być nudna,a wręcz przeciwnie, można się podczas niej dobrze bawić. Jest osobą sumiennąi zaangażowaną w swoją pracę, łatwo nawiązuje kontakt z dziećmi.

PAULA MICHALAK

NAUCZYCIEL WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO TRENER UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH

Absolwentka studiów magisterskich ukończonych w SGGW w Warszawie na kierunku Pedagogika. ” Jestem osobą odpowiedzialną, kreatywną i empatyczną. Od zawsze interesowała mnie praca z dziećmi, ich osobowość, rozwój oraz zainteresowanie z jakim poznają otaczający świat. Sama również czerpię od dzieci dużo pozytywnej energii i chęci do dalszego rozwijania samej siebie.”

MARTA NIEDZIÓŁKA

PSYCHOLOG

Specjalizuje się w psychologii dziecięcej; ukończyła również studia podyplomowe z Pedagogiki na Politechnice Warszawskiej; Terapię i diagnozę dysleksji rozwojowej na UMCS-ie w Lublinie oraz Wczesne wspomaganie rozwoju i wczesną interwencję małego dziecka oraz wsparcie w rodzinie na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie;
Dodatkowo posiada certyfikat z bajkoterapii, terapii poznawczo-behawioralnej dzieci z ADHD, diagnozy i terapii dzieci z Autyzmem i Zespołem Aspergera (bliskie jest jej podejście Teacch w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu) oraz przeszła liczne szkolenia z zakresu wsparcia małego dziecka aby jego rozwój był jak najbardziej harmonijny;
Jej motto to słowa Janusza Korczaka „Dziecko nie jest Twoje- mówił- dziecko jest człowiekiem.” Co w codziennej pracy z dziećmi przekłada się na indywidualne i holistyczne podejście do każdego dziecka jak też szersze spojrzenie na potrzeby dzieci i ich trudności. Jak mawia pani Marta „Należy dostosować metodę do dziecka, a nie dziecko do metody i zawsze znaleźć przyczynę danego zachowania, bo nic nie dzieje się bez powodu”. Na terenie przedszkola pani Marta prowadzi obserwacje dzieci, pomaga w rozwiązywaniu problemów emocjonalnych, wychowawczych jak i społecznych. Rodzice chcący zasięgnąć porady pani psycholog mogą umówić się na indywidualne spotkanie na terenie przedszkola, które jest bezpłatne.

MARTA GOŁAWSKA

REHABILITANTKA

Ukończyła studia magisterskie na wydziale i kierunku nauczycielskim o specjalności rehabilitacja i promocja zdrowa. Studia podyplomowe: odnowa biologiczna oligofrenopedagogika i kształcenie specjalne instruktor: z pływania, z gimnastyki , odnowy biologicznej, młodszy ratownik WOPR
ukończenie kursów kwalifikacyjnych: masyżysta I, II. III stopnia, terapeuta metody HALLIWICK kursy: Metoda ruchu rozwijającego bazującego na pracy W. Sherborne, terapia taktylna, wczesne rozpoznawanie zaburzeń z dzieckiem z nieprawidłowym napięciem mięśniowym, ortooptyka- podstawy diagnozy i rehabilitacji. Znaczenie prawidłowego widzenia, a trudności w szkole (czytanie, pisanie).

KAROLINA KĘPKA

PEDAGOG SPECJALNY, SPECJALISTA REWALIDACJI

NAUCZYCIEL KONTRAKTOWY
Jestem absolwentką studiów magisterskich ukończonych w SGGW w Warszawie, Wydziału Humanistycznego na kierunku Pedagogika oraz studiów podyplomowych w zakresie edukacji i rewalidacji osób z niepełnoprawnością intelektualną oraz osób z autyzmem i zespołem Aspergera .
Nieustannie podnoszę swoje kwalifikacę poprzez udział w licznych kursach i szkoleniach.
„Mogę z całym przekonaniem stwierdzić, że moja praca, to moja pasja. Dostarcza mi dużo radości i satysfakcji, ponieważ nie ma dla mnie nic bardziej niezwykłego, niż krok po kroku obserwować rozwój małego człowieka. Wiedząc, że pierwsze lata życia to fundamentalny okres w życiu dzieci, niezmiernie ważne jest dla mnie, by wspierać je we wszechstronnym rozwoju. Moje szczególne zainteresowania to: techniki pracy z dziećmi mającymi specjalne potrzeby edukacyjne oraz ortooptyka.”

FAUSTYNA ZALEWSKA

TERAPEUTA RĘKI

Absolwentka studiów  na UPH w Siedlacach. Ukończyłam kierunki: Pedagogika wczesnoszkolna z wychowaniem przedszkolnym oraz Pedagogika specjalna z wczesnym wspomaganiem rozwoju dziecka. Studia podyplomowe w zakresie niepełnosprawności intelektualnej oraz diagnozy i terapii dziecka z zaburzeniami integracji sensorycznej na APS w Warszawie. W swojej pracy kieruję się dobrem dziecka i jego potrzebami rozwojowymi.

Projekt bez nazwy (4)

KINGA AHMAD

FIZJOTERAPEUTA, TERAPEUTA SI

Studia magisterskie na kierunku Fizjoterapia ukończyłam w Akademii Wychowania Fizycznego w Białej Podlaskiej. Od momentu rozpoczęcia studiów wiedziałam, że chcę pracować z najmłodszymi, dlatego wybrałam specjalność pediatryczną.
Stale pogłębiam swoją wiedzę. Ukończyłam następujące szkolenia i kursy: -Integracja Sensoryczna, – Kinesiology Taping, -PNF, -Metoda Ruchu Rozwijającego wg Weroniki Sherborne , -Ocena neurorozwojowa dziecka i przykłady postępowania fizjoterapeutycznego.
„W 2018 roku zostałam nagrodzona przez Senat Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie Medalem Zygmunta Gilewicza dla Prymusów Wydziałów. Było to ogromne wyróżnienie dla 5 lat moich studiów.
Na terenie przedszkola prowadzę terapię Integracji Sensorycznej oraz fizjoterapię. W swojej pracy kładę nacisk na relację oraz uśmiech dziecka wywołany sensorycznymi doznaniami.”

Wychowawcy

MONIKA CHARCZUK

wychowawca

Ukończyłam studia magisterskie z wychowaniafizycznego na Akademii Wychowania Fizycznego w Białej Podlaskiej.

Pracę z dziećmi i młodzieżą rozpoczęłam już w trakcie studiów podczas praktykzawodowych. Swoje pierwsze zawodowe kroki stawiałam jako nauczycielwychowania fizycznego w łukowskich szkołach podstawowych i gimnazjach.

W pracy dążę do bycia wychowawcą twórczym i kreatywnym, który dziękiswoim proponowanym zabawom i pomysłom prac plastycznych wywołujeuśmiech na twarzach dzieci.Jestem osobą pogodną, która z uśmiechem idzie przez życie – staram się nimobdarzać i zarażać. Uśmiech towarzyszy mi także każdego dnia w pracy zdziećmi –uważam, że „śmiech to najmniejszy dystans między dwojgiem ludzi”. Prywatnie jestem mamą trzech wspaniałych synów.

AGNIESZKA GAŁECKA

NAUCZYCIEL WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO, PEDAGOG WIEKU DZIECIĘCEGO, OLIGOFRENOPEDAGOG, WYCHOWAWCA

Absolwentka studiów magisterskich ukończonych na Uniwersytecie Przyrodniczo- Humanistycznym w Siedlcach, Wydziału Humanistycznego z kierunkiem Pedagogika, studiów podyplomowych na kierunku Edukacja i terapia osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu oraz Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną.  

Poszerzam swoją wiedzę i kwalifikacje o kursy i szkolenia oraz studia podyplomowe.
„Praca z dziećmi daje mi dużo satysfakcji, energii oraz przyjemności. Priorytetem dla mnie jest wszechstronne poznanie dziecka, które jest indywidualnością i wyjątkowe, zaspokojenie jego potrzeb oraz stworzenie warunków zapewniających mu poczucie bezpieczeństwa i zaufania. Doceniam ich kreatywność i zaangażowanie, motywuję do samodzielności. Bardzo ważna jest dla mnie atmosfera – staram się, by zawsze była pełna ciepła i szacunku. Uśmiech na twarzy maluszków i czynione przez nich postępy są dla mnie najpiękniejszą nagrodą za wykonywaną pracę.”

JUSTYNA MISZKURKA

wychowawca

Absolwentka studiów magisterskich ukończonych w SGGW w Warszawie na kierunku Pedagogika. ” Jestem osobą odpowiedzialną, kreatywną i empatyczną. Od zawsze interesowała mnie praca z dziećmi, ich osobowość, rozwój oraz zainteresowanie z jakim poznają otaczający świat. Sama również czerpię od dzieci dużo pozytywnej energii i chęci do dalszego rozwijania samej siebie.”

Pomoc nauczyciela

MAŁGORZATA RADOMYSKA

POMOC NAUCZYCIELA

Studentka na kierunku Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna w Wyższej Szkole Nauk Pedagogicznych w Warszawie.

W mojej pracy z dziećmi kieruję się ich dobrem i staram się być dla nich wsparciem na każdym etapie życia przedszkolnego. Trudności z jakimi borykają się w swojej codzienności zawsze próbuję zauważyć i rozłożyć na etapy pokazując jak najłatwiej można je rozwiązać. Każdy dzień jest nowym wyzwaniem. Jestem osobą uśmiechniętą, wrażliwą, cierpliwą i odpowiedzialną. Moim kluczem do przełamania wszelkich barier w kontakcie z dziećmi jest uśmiech, on nic nie kosztuje, a tak wiele znaczy. Widok dziecięcego zadowolenia oraz efekty mojej pracy w postaci samodzielności dzieci sprawia mi największą radość i satysfakcję

Projekt bez nazwy (2)

AMELIA SKRZSZEWSKA

POMOC NAUCZYCIELA

Jestem studentką Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie na kierunku pedagogikaprzedszkolna iwczesnoszkolna. Fascynuje mnie praca z dziećmi. Podoba mi się to, żepodczas swojej drogi zawodowej mam okazję pomagać im w odkrywaniu ich potencjału iwspierać w nauce poprzez zabawę. Praca jako pomoc nauczyciela pozwala mi na bliskikontakt z dziećmi i możliwość obserwowania ich postępów, co motywuje mnie do dalszegodziałania. Pragnę tworzyć ciepłe, przyjazne i bezpieczne środowisko, w którym każde dzieckopoczuje się wyjątkowe, bezpieczne i zrozumiane

Projekt bez nazwy (21)

MARIA OSIAK

POMOC NAUCZYCIELA

Mam zaszczyt pełnić rolę pomocy nauczyciela w naszym przedszkolu. Aktualnie uczę się na Uniwersytecie w Siedlcach na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna, co daje mi podstawy do pracy z najmłodszymi uczniami. Jako pomoc nauczyciela moim celem jest wspieranie głównego nauczyciela w codziennej pracy z dziećmi oraz zapewnienie im wsparcia i opieki podczas zajęć. Staram się być przyjazną twarzą dla dzieci, dostarczając im wsparcia emocjonalnego i motywując do aktywnego uczestnictwa w zajęciach. Moja praca opiera się na cierpliwości, empatii i zaangażowaniu. Współpracuję z nauczycielem, aby tworzyć inspirującą i bezpieczną przestrzeń edukacyjną, w której dzieci mogą swobodnie rozwijać swoje umiejętności i zainteresowania. Jestem otwarta na zdobywanie nowych umiejętności i doskonalenie swojej praktyki zawodowej. Praca jako pomoc nauczyciela jest dla mnie nie tylko zawodem, ale również pasją. To niesamowite uczucie obserwować, jak dzieci codziennie odkrywają coś nowego, zadają pytania i rozwijają się zarówno intelektualnie, jak i emocjonalnie. Bycie częścią tego procesu daje mi ogromną satysfakcję i poczucie spełnienia, a każdy uśmiech dziecka jest najlepszą nagrodą za moją pracę.

Projekt bez nazwy (24)

MONIKA WOŁOSZKA

POMOC NAUCZYCIELA WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO W GRUPIE DZIECI MŁODSZYCH

Doskonali swoje umiejętności pedagogiczne w wewnętrznych szkoleniach dotyczących opieki nad dziećmi w wieku przedszkolnym.
„Swoją przygodę pracy z dziećmi rozpoczynam w grupie maluszków, które sprawiają, że uśmiech na mojej Twarzy towarzyszy mi przez cały dzień. Opieka nad dzieckiem poznającym świat od podstaw jest pięknym doświadczeniem rozwijającym własną osobowość”

Projekt bez nazwy (28)

MONIKA STOLARCZYK

POMOC NAUCZYCIELA

Absolwentka Akademii Podlaskiej w Siedlcach, Wydziału Humanistycznego na kierunku filologii polskiej ze specjalnością nauczycielską.

„Bardzo lubię swoją pracę. Chętnie pomagam innym. Podpowiadam naszym Milusińskim jak należy zachować się przy stole. Cieszę się, gdy słyszę od dzieci, że jedzenie jest pyszne i bardzo im smakuje. Czuję się doceniona, kiedy ktoś wchodząc do przedszkola mówi: „jak tu ładnie, jak tu czysto.”

Projekt bez nazwy (30)

MONIKA NURZYŃSKA

POMOC NAUCZYCIELA

W Przedszkolu „Bajkowy Raj” mam przyjemność pracować od września 2018r. Posiadam wykształcenie średnie. Zależy mi, aby w przedszkolu wszyscy czuli się komfortowo, moim zadaniem jest między innymi dbanie o utrzymanie porządku. Jestem osobą ciepłą i otwartą. Łatwo nawiązuję kontakt z dziećmi zyskując ich uwagę i sympatię

Projekt bez nazwy

DANUTA TARASIUK

POMOC NAUCZYCIELA

Ukończyłam Liceum Ogólnokształcące Łukowie oraz Medyczne Studium Zawodowe. Moja przygoda z pracą z dziećmi rozpoczęła się w 2020 roku. Jestem osobą ciepłą, uśmiechniętą i kreatywną. Praca z dziećmi to dla mnie ogromnie przyjemne wyzwanie. Czerpię z niej radość i staram się wkładać w nią całe swoje serce. Wiem, że każdy dzień w życiu dzieci niesie za sobą codzienne sukcesy mające wpływ na  ich rozwój. Mój czynny udział w tym procesie daje mi satysfakcję i wzbogaca o nowe doświadczenia a dziecięcy uśmiech jest dla mnie najlepszą nagrodą za włożony wysiłek. Staram się  wykonywać swoje obowiązki z odpowiedzialnością i sumiennością a dla dzieci być oparciem i drogowskazem w każdym momencie, otaczać je szacunkiem, troską i miłością